Nazwisko, imię
E-mail
E-mail (proszę potwierdzić)
Numer zamówienia
Proszę wprowadzić numer zamówienia rozpoczynający się od PL. W przypadku wszelkich innych numerow zamówień proszę się z nami kontaktować bezpośrednio z platformy sprzedażowej.
Dotyczy
--- proszę wybrać ---
Zmień dane klienta
Produkt i montaż
Status i wysyłka
Reklamacja i gwarancja
Anuluj zamówienie
Płatność
Pozostałe informacje
Ocena
Zmień dane klienta
--- proszę wybrać ---
Zmień dane kontaktowe lub dane rozliczeniowe
Prosimy o szczegółowe opisanie, jakie dane chcesz zmienić
Wiadomość
Produkt i montaż
--- proszę wybrać ---
Pytania dotyczące produktu i instrukcji montażu
Pytania dotyczące montażu
Należy pamiętać, że instrukcja montażu może zostać wysłana dopiero po całkowitej opłaceniu zamówienia. Prosimy o przesłanie nam numeru zamówienia.
Prosimy o szczegółowe opisanie pytań / informacji, których potrzebujesz.
Wiadomość
Status i wysyłka
--- proszę wybrać ---
Status dostawy
Zmień adres dostawy
Uzgodniony termin dostawy znajduje się w potwierdzeniu zamówienia. Prosimy o kontakt w przypadku przekroczenia tego terminu.
W przypadku przesyłek kurierskich zmiana adresu dostawy jest możliwa tylko wtedy, gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana.
Zmiana adresu dostawy przesyłek spedycyjnych jest możliwa tylko wtedy, gdy firma spedycyjna nie skontaktowała się jeszcze z Tobą w celu ustalenia terminu dostawy.
Wiadomość
Reklamacja i gwarancja
--- proszę wybrać ---
Zgłaszanie wadliwych części
Zgłaszanie nieprawidłowego koloru
Zgłaszanie brakujących części
Otrzymano nieprawidłowy produkt
Wada na zamontowanym produkcie
Należy pamiętać, że kolory widoczne online mogą się różnić od rzeczywistych kolorów. Wynika to z różnic w ekranach i ich ustawieniach, które mogą powodować niewielkie różnice w kolorach. Jeśli otrzymałeś zupełnie inny kolor, wyślij nam wiadomość wraz ze zdjęciem, a my z przyjemnością Ci pomożemy.
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją sprawę, potrzebujemy zdjęcia towaru, listu przewozowego, instrukcji montażu oraz etykiety wysyłkowej, która znajduje się na górze białej folii.
Aby móc jak najszybciej pomóc, potrzebujemy listy brakujących części, abyśmy mogli zorganizować pojedynczą dostawę uzupełniającą. Listę należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 sztuka B 80, 2 sztuki PD 240).
Abyśmy mogli jak najszybciej pomóc, potrzebujemy zdjęć uszkodzonych części. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej dostawy i przesłanie nam pełnej listy uszkodzonych części, abyśmy mogli zorganizować dostawę brakujących elementów. Listę należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 sztuka B 80, 2 sztuki PD 240).
Wiadomość
Anuluj zamówienie
--- proszę wybrać ---
Niewłaściwe zamówienie
Znalazłem/-łam lepszą cenę
Zmiana opcji płatności
Opóźnienie w dostawie
Inne (proszę podać powód poniżej)
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie, potrzebujemy zdjęcia tańszej oferty. Warunki: nie może upłynąć 14-dniowy termin odstąpienia od umowy, a produkt powinien być identyczny.
Uzgodniony termin dostawy znajduje się w potwierdzeniu zamówienia. Prosimy o kontakt w przypadku przekroczenia tego terminu.
Prosimy o szczegółowe uzasadnienie chęci anulowania zamówienia.
Wiadomość
Płatność
--- proszę wybrać ---
Pytanie dotyczące płatności/zwrotu pieniędzy
Jeśli dokonałeś już płatności, ale nie otrzymałeś jeszcze potwierdzenia, uprzejmie prosimy o przesłanie nam dowodu, że płatność została pobrana z Twojego konta. Umożliwi nam to natychmiastową identyfikację i przypisanie Twojej płatności.
Wiadomość
Pozostałe informacje
--- proszę wybrać ---
Wypisz się z newslettera
Dostępny sklep internetowy
Możesz bardzo łatwo zrezygnować z naszego newslettera. W tym celu otwórz jeden z naszych newsletterów i przewiń stronę do samego dołu. Znajdziesz tam link, który pozwoli Ci w prosty sposób zrezygnować z subskrypcji.
Wiadomość
Ocena
--- proszę wybrać ---
Pytanie o ocenę
Wiadomość
Dotyczy
--- proszę wybrać ---
Produkt i montaż
Wysyłka
Płatność
Pozostałe informacje
Produkt i montaż
--- proszę wybrać ---
Pytania dotyczące produktu i instrukcji montażu
Pytania dotyczące montażu
Należy pamiętać, że instrukcja montażu może zostać wysłana dopiero po złożeniu zamówienia i dokonaniu pełnej płatności. Prosimy o przesłanie nam numeru zamówienia.
Prosimy o szczegółowe opisanie pytań / informacji, których potrzebujesz.
Wiadomość
Wysyłka
--- proszę wybrać ---
Czasy dostawy/W jaki sposób zostanie zrealizowana wysyłka?
Czas dostawy podajemy zawsze bezpośrednio przy danym produkcie. Dostawa za pośrednictwem firmy spedycyjnej odbywa się bezpłatnie do krawężnika (chodnika), a w przypadku usług kurierskich do drzwi wejściowych.
Wiadomość
Płatność
--- proszę wybrać ---
Opcje płatności
Nie można dokonać płatności
Nasze opcje płatności można znaleźć tutaj: https://wickey.pl/sposoby-platnosci
Prosimy o przesłanie nam dokładnych informacji dotyczących miejsca, w którym napotkali Państwo trudności, oraz komunikatu o błędzie, który się pojawił.
Wiadomość
Pozostałe informacje
--- proszę wybrać ---
Współpraca
Dostępny sklep internetowy
Jeśli jesteś influencerem, blogerem lub usługodawcą i jesteś zainteresowany współpracą, napisz do nas bezpośrednio na adres e-mail [email protected] . Inne formy współpracy, np. z dystrybutorami lub firmami marketingowymi itp., są obecnie wykluczone.
Wiadomość
Wyślij