Nazwisko, imię
E-mail
E-mail (proszę potwierdzić)
Numer zamówienia
Proszę wprowadzić numer zamówienia rozpoczynający się od PL. W przypadku wszelkich innych numerow zamówień proszę się z nami kontaktować bezpośrednio z platformy sprzedażowej.
Dotyczy Zmień dane klienta Produkt i montaż Status i wysyłka Reklamacja i gwarancja Anuluj zamówienie Płatność Pozostałe informacje Ocena
Zmień dane klienta Zmień dane kontaktowe lub dane rozliczeniowe
Wiadomość
Produkt i montaż Pytania dotyczące produktu i instrukcji montażu Pytania dotyczące montażu
Wiadomość
Status i wysyłka Status dostawy Zmień adres dostawy
Wiadomość
Reklamacja i gwarancja Zgłaszanie wadliwych części Zgłaszanie nieprawidłowego koloru Zgłaszanie brakujących części Otrzymano nieprawidłowy produkt Wada na zamontowanym produkcie
Aby móc jak najszybciej udzielić Ci pomocy, potrzebujemy listy brakujących części, tak aby można było zorganizować pojedynczą dostawę w późniejszym terminie. Lista powinna być sporządzona na podstawie instrukcji montażu (np. 1 sztuka B 80, 2 sztuki PD 240).
Wiadomość
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240).
Aby móc jak najszybciej Państwu pomóc, potrzebujemy zdjęć etykiety na opakowaniu, instrukcji montażu, dowodu dostawy i kompletnego towaru.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240).
Anuluj zamówienie Niewłaściwe zamówienie Znalazłem/-łam lepszą cenę Zmiana opcji płatności Opóźnienie w dostawie Inne (proszę podać powód poniżej)
Wiadomość
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Państwa wniosek, potrzebujemy zdjęcia tańszej oferty! Wymagania: Nie można przekroczyć 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy, a artykuł powinien być identyczny.
Płatność Pytanie dotyczące płatności/zwrotu pieniędzy
Wiadomość
Pozostałe informacje Wypisz się z newslettera
Wiadomość
Ocena Pytanie o ocenę
Wiadomość
Dotyczy Produkt i montaż Wysyłka Płatność Pozostałe informacje
Produkt i montaż Pytania dotyczące produktu i instrukcji montażu Pytania dotyczące montażu
Wiadomość
Wysyłka Czasy dostawy/W jaki sposób zostanie zrealizowana wysyłka?
Wiadomość
Płatność Opcje płatności Nie można dokonać płatności
Wiadomość
Pozostałe informacje Współpraca
Wiadomość
Numer zamówienia
Proszę wprowadzić numer zamówienia rozpoczynający się od PL. W przypadku wszelkich innych numerow zamówień proszę się z nami kontaktować bezpośrednio z platformy sprzedażowej.
Dotyczy Zmień dane klienta Oferty dla podmiotów publicznych Produkt i montaż Status i wysyłka Reklamacja i gwarancja Płatność Ocena
Zmień dane klienta PRO - Zmień dane kontaktowe lub dane rozliczeniowe PRO - Przekazanie numeru VAT
Wiadomość
Oferty dla podmiotów publicznych PRO - Oferty na publiczne place zabaw zgodne z normą EN 1176
Wiadomość
Produkt i montaż PRO - Pytania dotyczące produktu PRO - Instrukcja budowy i certyfikaty PRO - Rekomendowana kotwica PRO - Plan fundamentu/wskazówki PRO - Pytania dotyczące montażu
Wiadomość
Status i wysyłka PRO - Zmień adres dostawy PRO - Status dostawy
Wiadomość
Reklamacja i gwarancja PRO - Zgłaszanie wadliwych części PRO - Zgłaszanie nieprawidłowego koloru PRO - Zgłaszanie brakujących części PRO - Otrzymano nieprawidłowy produkt PRO - Wada na zamontowanym produkcie
Aby móc jak najszybciej udzielić Ci pomocy, potrzebujemy listy brakujących części, tak aby można było zorganizować pojedynczą dostawę w późniejszym terminie. Lista powinna być sporządzona na podstawie instrukcji montażu (np. 1 sztuka B 80, 2 sztuki PD 240).
Wiadomość
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240).
Aby móc jak najszybciej Państwu pomóc, potrzebujemy zdjęć etykiety na opakowaniu, instrukcji montażu, dowodu dostawy i kompletnego towaru.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240).
Płatność PRO - Pytanie dotyczące płatności
Wiadomość
Ocena PRO - Pytanie o ocenię
Wiadomość
Dotyczy Oferty dla podmiotów publicznych Produkt i montaż Wysyłka Płatność
Oferty dla podmiotów publicznych PRO - Oferty na publiczne place zabaw zgodne z normą EN 1176
Wiadomość
Produkt i montaż PRO - Pytania dotyczące produktu PRO - Pytania dotyczące montażu
Wiadomość
Wysyłka PRO - Czasy dostawy/W jaki sposób zostanie zrealizowana wysyłka?
Wiadomość
Płatność PRO - Opcje płatności PRO - Nie można dokonać płatności
Wiadomość
Wyślij