Nazwisko, imię
E-mail
E-mail (proszę potwierdzić)
Numer zamówienia
Proszę wprowadzić numer zamówienia rozpoczynający się od PL. W przypadku wszelkich innych numerow zamówień proszę się z nami kontaktować bezpośrednio z platformy sprzedażowej.
Dotyczy
Zmień dane klienta
Produkt i montaż
Status i wysyłka
Reklamacja i gwarancja
Anuluj zamówienie
Płatność
Pozostałe informacje
Ocena
Zmień dane klienta
Zmień dane kontaktowe lub dane rozliczeniowe
Wiadomość
Produkt i montaż
Pytania dotyczące produktu i instrukcji montażu
Pytania dotyczące montażu
Wiadomość
Status i wysyłka
Status dostawy
Zmień adres dostawy
Wiadomość
Reklamacja i gwarancja
Zgłaszanie wadliwych części
Zgłaszanie nieprawidłowego koloru
Zgłaszanie brakujących części
Otrzymano nieprawidłowy produkt
Wada na zamontowanym produkcie
Aby móc jak najszybciej udzielić Ci pomocy, potrzebujemy listy brakujących części, tak aby można było zorganizować pojedynczą dostawę w późniejszym terminie. Lista powinna być sporządzona na podstawie instrukcji montażu (np. 1 sztuka B 80, 2 sztuki PD 240).
Wiadomość
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240).
Aby móc jak najszybciej Państwu pomóc, potrzebujemy zdjęć etykiety na opakowaniu, instrukcji montażu, dowodu dostawy i kompletnego towaru.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240).
Anuluj zamówienie
Niewłaściwe zamówienie
Znalazłem/-łam lepszą cenę
Zmiana opcji płatności
Opóźnienie w dostawie
Inne (proszę podać powód poniżej)
Wiadomość
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Państwa wniosek, potrzebujemy zdjęcia tańszej oferty! Wymagania: Nie można przekroczyć 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy, a artykuł powinien być identyczny.
Płatność
Pytanie dotyczące płatności/zwrotu pieniędzy
Wiadomość
Pozostałe informacje
Wypisz się z newslettera
Wiadomość
Ocena
Pytanie o ocenę
Wiadomość
Dotyczy
Produkt i montaż
Wysyłka
Płatność
Pozostałe informacje
Produkt i montaż
Pytania dotyczące produktu i instrukcji montażu
Pytania dotyczące montażu
Wiadomość
Wysyłka
Czasy dostawy/W jaki sposób zostanie zrealizowana wysyłka?
Wiadomość
Płatność
Opcje płatności
Nie można dokonać płatności
Wiadomość
Pozostałe informacje
Współpraca
Wiadomość
Numer zamówienia
Proszę wprowadzić numer zamówienia rozpoczynający się od PL. W przypadku wszelkich innych numerow zamówień proszę się z nami kontaktować bezpośrednio z platformy sprzedażowej.
Dotyczy
Zmień dane klienta
Oferty dla podmiotów publicznych
Produkt i montaż
Status i wysyłka
Reklamacja i gwarancja
Płatność
Ocena
Zmień dane klienta
PRO - Zmień dane kontaktowe lub dane rozliczeniowe
PRO - Przekazanie numeru VAT
Wiadomość
Oferty dla podmiotów publicznych
PRO - Oferty na publiczne place zabaw zgodne z normą EN 1176
Wiadomość
Produkt i montaż
PRO - Pytania dotyczące produktu
PRO - Instrukcja budowy i certyfikaty
PRO - Rekomendowana kotwica
PRO - Plan fundamentu/wskazówki
PRO - Pytania dotyczące montażu
Wiadomość
Status i wysyłka
PRO - Zmień adres dostawy
PRO - Status dostawy
Wiadomość
Reklamacja i gwarancja
PRO - Zgłaszanie wadliwych części
PRO - Zgłaszanie nieprawidłowego koloru
PRO - Zgłaszanie brakujących części
PRO - Otrzymano nieprawidłowy produkt
PRO - Wada na zamontowanym produkcie
Aby móc jak najszybciej udzielić Ci pomocy, potrzebujemy listy brakujących części, tak aby można było zorganizować pojedynczą dostawę w późniejszym terminie. Lista powinna być sporządzona na podstawie instrukcji montażu (np. 1 sztuka B 80, 2 sztuki PD 240).
Wiadomość
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240).
Aby móc jak najszybciej Państwu pomóc, potrzebujemy zdjęć etykiety na opakowaniu, instrukcji montażu, dowodu dostawy i kompletnego towaru.
Aby móc jak najszybciej udzielić Państwu pomocy, potrzebujemy zdjęć otrzymanego i uszkodzonego artykułu. Prosimy o dokładne sprawdzenie całej przesyłki i przesłanie nam pełnej listy brakujących/wadliwych produktów, aby można było zrealizować jedno zamówienie zwrotne. Wykaz należy sporządzić na podstawie instrukcji montażu (np.: 1 szt. B 80, 2 szt. PD 240).
Płatność
PRO - Pytanie dotyczące płatności
Wiadomość
Ocena
PRO - Pytanie o ocenię
Wiadomość
Dotyczy
Oferty dla podmiotów publicznych
Produkt i montaż
Wysyłka
Płatność
Oferty dla podmiotów publicznych
PRO - Oferty na publiczne place zabaw zgodne z normą EN 1176
Wiadomość
Produkt i montaż
PRO - Pytania dotyczące produktu
PRO - Pytania dotyczące montażu
Wiadomość
Wysyłka
PRO - Czasy dostawy/W jaki sposób zostanie zrealizowana wysyłka?
Wiadomość
Płatność
PRO - Opcje płatności
PRO - Nie można dokonać płatności
Wiadomość
Wyślij