Oszczędzaj na naszym SPRING SALE

FAQ Home Page

Help Center

TOP 10
Czy plac zabaw powinien być przymocowany do podłoża?
Nawet jeśli Twój plac zabaw zdaje się być stabilny i bezpieczny: aby zapewnić bezpieczeństwo Twoim dzieciom zalecamy, aby każdy plac zabaw zakotwiczyć do podłoża. Dzięki zakotwiczeniu jeszcze bardziej podniesiesz stabilność placu zabaw lub huśtawki! Wszystkie kotwy przykręcone są do słupków ścianki wspinaczkowej i w zależności od wybranego rodzaju kotwy - nie są widoczne z zewnątrz. Ogólnie zalecamy zakotwiczenie w podłożu każdego słupka placu zabaw prowadzącego do podłoża. Drabinki i ścianki wspinaczkowe należy także zamocować 2 kotwami. 

Wskazówka: nasze kotwy kątowe nadają się idealnie do każdego placu zabaw.
Jak zakłada się podstawowy szkielet i jak należy zabetonować kotwy?
W przypadku osadzania kotew w betonie/montażu podstawowego szkieletu należy postępować w następujący sposób: Zamontuj podstawowy szkielet i ustaw go w docelowym miejscu. Zwróć przy tym uwagę na odległości bezpieczeństwa podane w instrukcji montażu. Zaznacz miejsca na słupki, tam, gdzie ma stać podstawowa konstrukcja. Przesuń podstawowy szkielet tak, aby można było wykopać wszystkie otwory.Uwaga: otwory powinny mieć około 70 cm głębokości i około 30 cm średnicy. Zamontuj kotwy po wewnętrznej stronie słupków. Zmontuj podstawowy szkielet i ustaw go w docelowym miejscu. Plac zabaw musi być wypoziomowany. Aby to ułatwić, użyj kamieni lub drewnianych klinów. Wlej gotowy beton do otworów, aż będą wypełnione do ok. 60 cm. Upewnij się, że tylko kotwy są pokryte betonem, a słupki są odsłonięte. Po wyschnięciu betonu resztę można uzupełnić ziemią. Upewnij się, że słupki wsporcze placu zabaw mają kontakt z podłożem podczas betonowania. Prawidłowe zakotwienie jest niezbędne dla stabilności Twojego placu zabaw i pomaga uniknąć niebezpieczeństwa. Dodatkowo chroni śruby przed przedwczesnym rdzewieniem.
Czy potrzebuję planu fundamentów, aby ustawić plac zabaw?
Plan fundamentów nie jest konieczny, ponieważ plac zabaw najpierw należy całkowicie zmontować, a następnie zabetonować w docelowym miejscu. Zobacz pytanie 2, aby uzyskać więcej informacji na temat budowy szkieletu.
Czy konieczne jest wstępne nawiercenie otworów na śruby?
Po wyschnięciu drewna na częściach placu zabaw zalecamy wstępne nawiercenie otworów przed wkręceniem wkrętów. W ten sposób można zminimalizować ryzyko powstawania pęknięć. Ponadto zapobiega to uszkodzeniu stopu śrub i przedwczesnemu rdzewieniu.
Gdzie mogę znaleźć instrukcję montażu placu zabaw Wickey?
Instrukcję montażu dostarczymy wraz z zamówieniem w załączonej torbie śrubowej. Jeśli, wbrew oczekiwaniom, nie zostanie uwzględniony, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem [email protected], a my wyślemy Ci go ponownie.
Czy można zbudować plac zabaw w sposób inny niż podany w opisie?
Dobre samopoczucie i bezpieczeństwo bawiących się dzieci są zawsze najważniejsze dla Ciebie jako rodzica oraz dla nas. Z tego powodu zalecamy budowanie naszych placów zabaw zgodnie z instrukcją montażu. Chociaż prawie wszystkie nasze place zabaw są skonstruowane i zaprojektowane w taki sposób, aby można je było ustawić w odwrotnej kolejności, budowa zgodna z instrukcją montażu pozwala uniknąć niebezpieczeństw.
Jakiego drewna używa firma Wickey?
Impregnowane drewno Wickey z sosny i świerku pochodzi z naturalnych i zrównoważonych upraw i zapewnia wyjątkową trwałość w zastosowaniu na zewnątrz. Nadaje naszym produktom solidne podstawy, które zapewniają wesołą i bezpieczną zabawę.
W jaki sposób i kiedy można się kontaktować?
Można z nami kontaktować się drogą o formularzu kontaktowym i klasycznie przez telefon.

Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00 pod następującym numerem telefonu: +48 (0)22 2922 238
Między 9:00 a 12:00 nasz polski personel chętnie Ci pomoże. Następnie nasza anglojęzyczna obsługa klienta jest dostępna do godziny 16:00. Prosimy o uwzględnienie uwagi na gorącej linii.
Czy kierowca firmy spedycyjnej pomoże mi wnieść urządzenie do zabawy na teren mojej posesji?
Towar jest dostarczany „do krawężnika”, a dalej musisz wziąć sprawy w swoje ręce.
W jaki sposób należy odsyłać mniejsze artykuły?
Jeśli zwracane artykuły są artykułami spedycyjnymi, uzgadniamy z Państwem termin odbioru dla spedytora i przejmujemy całość kosztów zwrotu. Przy mniejszch artykułach, prosimy Cię o ich zwrot droga pocztowa. Wskazówka: wybierz firmę kurierską która była odpowiedzialna za dostarczenie towaru. Najczęściej cena przesyłki jest w takim przypadku najkorzystniejsza. Dla szybszego i bezproblemowego przebiegu zwrotu, polecamy użycie naszego formularzu zwrotów. Nie jest to jednak obowiązkowe.
View all
Zamówienie
Dlaczego muszę podać numer telefonu?
Nasze wieże zabaw z powodu swoich rozmiarów nie są dostarczane zwykłym kurierem , ale firmą spedycyjną z windą do rozładowywania. Aby umówić termin dostawy, spedycja skontaktuje się z Tobą telefonicznie. Tak będziemy pewni, że będziesz w domu i Twoja wieża zostanie punktualnie dostarczona.
Czy mogę również składać zamówienia telefonicznie?
Zamówienie możesz złożyć tylko online, w naszym sklepie internetowym.
Czy adres do faktury może być inny niż adres dostawy?
Oczywiście, adres do faktury może się różnić od adresu dostawy, to nie problem. Wystarczy jedno kliknięcie, aby przy składaniu zamówienia podać inny adres dostawy.
Dlaczego występują różnice w cenie między różnymi krajami/sklepami?
Być może zastanawiasz się, dlaczego w naszych sklepach w różnych krajach występują różnice w cenach. Wynika to z warunków w konkretnym kraju, np. sposobu naliczania kosztów dostawy.
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby ograniczyć te różnice do niezbędnego minimum, ale nie możemy ich całkowicie wyeliminować. W każdym kraju obowiązują ceny podane w sklepie. W niektórych z naszych sklepów oferujemy usługę dostawy do innego kraju. Tę informację można znaleźć w naszych sklepach w punkcie Zamawianie & Wysyłka.
Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Oczywiście. Nie chcemy, abyś po zakończeniu poszukiwań w sklepie musiał na nas czekać. Od razu wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia na podany adres email ze wszystkimi ważnymi informacjami na temat dalszego przebiegu procesu. Jeśli nie otrzymasz spodziewanego potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z pracowitymi pszczółkami w dziale obsługi klienta pod numerem +48 (0)22 2922 238. Tam uzyskasz pomoc!
Czy mogę składać zamówienia także przez smartfona?
Oczywiście. Możesz bardzo łatwo wyszukiwać i zamawiać produkty w naszym sklepie przy użyciu smartfona.
W jakim okresie mogę anulować zamówienie?
Anulowanie jest możliwe bez problemu, dopóki towar nie opuści naszego magazynu lub dopóki nie dokonasz płatności. To znaczy: dopóki nie otrzymasz potwierdzenia wysyłki, możesz bez problemu anulować zamówienie. Nie martw się, jeśli już zapłaciłeś. Z całą pewnością otrzymasz pieniądze z powrotem.
Czy mogę zmienić szczegóły zamówienia?
Dopóki wybrany przez Ciebie artykuł znajduje się w koszyku i zamówienie nie zostało złożone, możesz bez problemu zmienić szczegóły zamówienia. Natomiast po zakończeniu składania zamówienia nie można już dokonać zmian.
Czy jest jakiś formularz zwrotu?
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Formularz zwrotu oraz więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: Odstąpieniu od umowy & Formularz odstąpienia od umowy
View all
Płatność
Jakie sposoby płatności są do wyboru w Wickey?
Aby ułatwić dokonywanie płatności za zamówienia, oferujemy w naszym sklepie wybór najpopularniejszych sposobów płatności: Przelew bankowy Karta kredytowa PayPal Przelewy24 ApplePay Uwaga! Płacąc przez PayPal lub kartą kredytową wartość zamówienia zostanie naliczona w walucie euro. Stosowany jest aktualny dzienny kurs wymiany. Stały kurs wymiany (4,31 zł/€), możliwa różnica w stosunku do kursu wymiany w bieżącym dniu. W razie pytań skontaktuj się z nami. Więcej informacji na temat naszych sposobów płatności znajdziesz tutaj: Sposoby płatności
Kiedy zostanie obciążona moja karta kredytowa?
Obciążenie karty następuje w momencie złożenia zamówienia. Zawsze zwróć uwagę, jaki sposób rozliczenia dotyczy Twojej karty kredytowej.
Czy mogę zmienić sposób płatności po złożeniu zamówienia?
Upewnij się przed złożeniem zamówienia, czy wybrałeś odpowiedni sposób płatności. Po złożeniu zamówienia nie można już niestety zmienić sposobu płatności.
Jakie są dane do przelewu Wickey?
Nasze dane do przelewu to:

Płatność w PLN:
Wickey GmbH & Co. KG
Nr r-ku: 88 1140 1140 0000 2901 1800 1001
IBAN: PL88 1140 1140 0000 2901 1800 1001
BIC/SWIFT: BREXPLPW
Płatność w EUR:
Wickey GmbH & Co. KG
Nr r-ku: 61 1140 1140 0000 2901 1800 1002
IBAN: PL61 1140 1140 0000 2901 1800 1002
BIC/SWIFT: BREXPLPW

Pamiętaj, aby zawsze podać jako tytuł przelewu numer referencyjny płatności Ułatwi nam to przyporządkowanie Twojej płatności. Gdy tylko płatność zostanie przez nas otrzymana i zaksięgowana, otrzymasz email z potwierdzeniem otrzymania płatności.
Czy podczas dokonywania płatności dane są bezpieczne?
Zgodnie z mottem „bezpieczeństwo przede wszystkim” Twoje bezpieczeństwo jest bardzo ważne dla naszych partnerów obsługujących płatności. Aby zagwarantować prawidłową realizację płatności, pracujemy wyłącznie z poważanymi ekspertami w zakresie płatności, którzy stosują najwyższe standardy bezpieczeństwa i zaawansowane systemy zapobiegania oszustwom.
Kiedy i jak otrzymam fakturę?
Fakturę do Twojego zamówienia otrzymasz po tym, jak Twoja dostawa opuści nasz magazyn, drogą e-mailową.
Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?
Oczywiście możesz otrzymać fakturę na firmę. W tym celu przy składaniu zamówienia wypełnij dodatkowe pola „Firma” oraz „NIP”.
Czy na fakturze jest osobno podana kwota podatku VAT?
Podatek VAT nie jest wykazany jako osobna pozycja na fakturze. Na fakturze znajduje się jednak informacja o tym, że kwota całkowita zawiera podatek VAT.
Czy Wickey oferuje bony podarunkowe?
Obecnie nie można u nas kupić bonów podarunkowych, ale kto wie, może w przyszłości się to zmieni!
Czy w Wickey są rabaty/kody promocyjne?
W Wickey opłaca się mieć oczy szeroko otwarte i obserwować strone internetową: regularnie oferujemy świetne akcje zniżkowe, którymi chcielibyśmy Cię ciągle zaskakiwać.
View all
Wysyłka i dostawa
Jak przebiega dostawa w Wickey?
Nasze urządzenia do zabawy dostarcza firma spedycyjna. Małe akcesoria i wyposażenie dodatkowe otrzymasz przesyłką kurierską.
Jaka firma spedycyjna lub kurierska dostarcza urządzenia do zabawy i akcesoria Wickey?
Współpracujemy z wieloma firmami spedycyjnymi, ponieważ realizujemy dostawy krajowych sklepów Wickey na terenie prawie calej europy. W zakresie dostawy małych paczek współpracujemy z różnymi firmami kurierskimi.
W jaki sposób lub w jakim opakowaniu dostarczane są urządzenia do zabawy Wickey?
Przede wszystkim bezpieczeństwo – to nasze motto jeśli chodzi o opakowania! Nasz towar dotrze do Ciebie w bezpiecznym, wytrzymałym i solidnym opakowaniu, w paczce lub w folii ochronnej na palecie. Większe paczki, na przykład place zabaw lub huśtawki, firma spedycyjna dostarczy Ci tak samo bezpiecznie „do krawężnika”, czyli jak najbliżej dostawca będzie w stanie rozładować towar.
Co powinienem wziąć pod uwagę i sprawdzić przy dostarczaniu mojej przesyłki?
Przed przyjęciem dostawy zawsze należy zwrócić uwagę, czy na paczce nie ma zewnętrznych uszkodzeń i ewentualnie odmówić przyjęcia, jeśli widoczne są znaczne uszkodzenia. Najpóźniej przed montażem powinieneś jeszcze raz dokładnie sprawdzić dostawę. Sprawdź kompletność dostawy na podstawie instrukcji montażu i zobacz, czy na belkach, deskach i poszczególnych elementach nie ma uszkodzeń.
Czy w przypadku zamówienia kilku artykułów Wickey całe zamówienie jest dostarczane razem?
Generalnie obowiązuje zasada: jedno zamówienie, jedna dostawa! Chyba że zrobili Państwo tak dużo zakupów, że po prostu nie mieści się wszystko w jednym opakowaniu. W zależności od sytuacji i ilości nasze łóżeczka dla dzieci i małe place zabaw są również wysyłane w kilku paczkach.
Czy kierowca firmy spedycyjnej pomoże mi wnieść urządzenie do zabawy na teren mojej posesji?
Towar jest dostarczany „do krawężnika”, a dalej musisz wziąć sprawy w swoje ręce.
Czy mogę zmienić termin dostawy w firmie spedycyjnej?
Jeśli potrzebujesz zmienić zapowiedzianą datę dostawy, wystarczy, że do nas zadzwonisz. Jednak, abyśmy mogli przekazać nowo ustaloną datę dostawy firmie spedycyjnej w odpowiednim czasie, prosimy o poinformowanie nas co najmniej 3 dni przed pierwotnie uzgodnioną datą dostawy.
Co się stanie, jeśli w dniu dostawy nie będzie mnie w domu?
Prosimy o unikanie takiej sytuacji, gdyż w takim przypadku czas realizacji zamówienia może znacznie się wydłużyć. Jeśli nie możesz dochować ustalonego terminu dostawy: W takim przypadku firma spedycyjna skontaktuje się z nami, a my skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić nowy termin.
Czy w firmie spedycyjnej można krótkoterminowo zmienić czas dostawy?
Czy w firmie spedycyjnej można krótkoterminowo zmienić czas dostawy? Jeśli potrzebujesz zmienić zapowiedzianą datę dostawy, wystarczy, że do nas zadzwonisz pod numer +48 (0)22 2922 238. Jednak transport może się wiązać z kosztami magazynowania i kosztami dodatkowymi, które zależnie od sytuacji i z zastrzeżeniem mogą zostać na ciebie nałożone. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta.
Czy moje zamówienie może zostać dostarczone do paczkomatu?
Niestety jest to niemożliwe. Ale oczywiście możesz podać adres dostawy do zaufanej osoby, która przyjmie towar za Ciebie.
View all
Zwroty
W jaki sposób należy odsyłać mniejsze artykuły?
Jeśli zwracane artykuły są artykułami spedycyjnymi, uzgadniamy z Państwem termin odbioru dla spedytora i przejmujemy całość kosztów zwrotu. Przy mniejszch artykułach, prosimy Cię o ich zwrot droga pocztowa. Wskazówka: wybierz firmę kurierską która była odpowiedzialna za dostarczenie towaru. Najczęściej cena przesyłki jest w takim przypadku najkorzystniejsza. Dla szybszego i bezproblemowego przebiegu zwrotu, polecamy użycie naszego formularzu zwrotów. Nie jest to jednak obowiązkowe.
Jaki jest termin składania reklamacji?
Nie istneje żaden podstawowy termin na składanie reklamacji. Na nasze elementy drewniane otrzymujesz 10-letnią gwarancję, a na akcesoria 2 lata. Niezależnie od tego obowiązują przepisy ustawowe. Dalsze informacje można znaleźć także w naszym pouczeniu o prawie do odstapieniu od umowy.
W jaki sposób należy postępować, jeżeli artykuł jest uszkodzony lub jakiegoś artykułu brakuje?
Jeżeli już w momencie dostawy zauważysz szkodę transportową, poproś kuriera, aby zaznaczył to na liście przewozowej. Niestety nie da się wyeliminować szkód transportowych i wspólnie z Tobą znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie. Najlepiej najpierw zapoznaj się na podstawie instrukcji budowy z kompletnością przesyłki i uszkodzeniami elementów konstrukcji i zrób ich zdjęcia. Następnie skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego i prześlij do nas uszkodzone elementy i ich zdjęcia. Skontaktujemy się z Tobą możliwie najszybciej z odpowiednim rozwiązaniem.
W jaki sposób mogę wymienić artykuł?
Wymiana artykułu również odbywa się za pośrednictwem formularzu zwrotów. Wpisz swój adres e-mail i numer zamówienia i postępuj zgodnie z informacjami umieszczonymi na kolejnych stronach. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby omówić dalsze postępowanie.
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy jest uzależniony od wybranej formy płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przelewem, prześlij nam dane Twojego konta, żebyśmy mogli dokonać zwrotu płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przez PayPal, kartą kredytową lub Amazon, dane Twojej płatności sa już zachowane i nie potrzebujemy dodatkowych informacji, aby dokonać zwrotu Twojej płatności. Prosimy zwrócić uwagę na to, że zwrot środków może trwać do 14 dni.
Czy otrzymam potwierdzenie dostarczenia mojej przesyłki zwrotnej?
Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, oczywiście otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której potwierdzimy przyjęcie Twojej przesyłki zwrotnej.
Czy do zrealizowania przesyłki zwrotnej placu zabaw Wickey mogę wybrać dowolną firmę spedycyjną?
Niestety ze względów logistycznych nie możemy zaoferować możliwości wyboru firmy spedycyjnej. Nie jesteśmy również w stanie przekazać informacji od firmy spedycyjnej, ponieważ w celu wykonania dostawy często współpracuje ona z podwykonawcami.
Czy w przypadku szkody całkowitej mogę odmówić przyjęcia placu zabaw Wickey?
Prosimy najpierw przyjąć towar i nie odmawiać przyjęcia przesyłki. Należy poprosić dostawcę / kierowcę o zaznaczenie wszelkich uszkodzeń transportowych na liście przewozowej, a następnie niezwłocznie skontaktować się z nami, abyśmy mogli bezpłatnie wysłać Państwu towar zastępczy i znaleźć satysfakcjonujące dla Ciebie rozwiązanie.
View all
Montaż i bezpieczeństwo
Gdzie mogę znaleźć instrukcję montażu placu zabaw Wickey?
Instrukcję montażu dostarczymy wraz z zamówieniem w załączonej torbie śrubowej. Jeśli, wbrew oczekiwaniom, nie zostanie uwzględniony, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem [email protected], a my wyślemy Ci go ponownie.
Ile potrzeba średnio czasu na budowę placu zabaw?
Na podstawie doświadczenia budowa przy udziale pomocnej pary rąk i dzięki szczegółowej instrukcji montażu idzie całkiem szybko - Pi razy oko i zależnie od zręczności manualnej, potrzebujesz na nasze mniejsze wieże około 6 godzin pracy bez kotwienia. Dla większych wież, polecamy zaangażować dwóch pomocników. Wtedy potrzebujecie około 8 godzin pracy. A kiedy już Twoi przyjaciele są w pobliżu, mogą zostać rownież na wspólnej kolacji. Brakuje Ci czasu na samodzielne ustawienie placu zabaw? W Niemczech (z wyłączeniem wysp), Belgii i Holandii oferujemy usługę montażową.
Czy do montażu potrzebne są dodatkowe materiały?
Deski i słupki są upiłowane na gotowo, wymagane śruby z nakrętkami są częścią dostawy. Do montażu potrzebujesz następujących narzędzi: Wkrętarka Poziomica Gumowy młotek Kątownik Zestaw kluczy nasadowych Wskazówka: Podczas dołączania dostarczonych śrub należy użyć właściwego rozmiaru wiertła, aby zapobiec przedwczesnej rdzy i uszkodzeniom.
Kiedy należy skontaktować się z serwisem montażowym?
Zanim skontaktujesz się z serwisem montażowym upewnij się, że dostarczone zamówienie jest kompletne i bez wad. To zaoszczędzi Tobie wysiłek, czas i pieniądze a Twoi pomocnicy będą mogli spokojnie iść do pracy.
Czy można zbudować plac zabaw w sposób inny niż podany w opisie?
Dobre samopoczucie i bezpieczeństwo bawiących się dzieci są zawsze najważniejsze dla Ciebie jako rodzica oraz dla nas. Z tego powodu zalecamy budowanie naszych placów zabaw zgodnie z instrukcją montażu. Chociaż prawie wszystkie nasze place zabaw są skonstruowane i zaprojektowane w taki sposób, aby można je było ustawić w odwrotnej kolejności, budowa zgodna z instrukcją montażu pozwala uniknąć niebezpieczeństw.
Jak mam zamocować przyłącze wody na mojej zjeżdżalni?
W celu montażu potrzebna jest wiertarka z wiertłem o średnicy 4 mm i długości minimalnej 5 cm. Ponadto potrzebny będzie drobny papier ścierny w celu zeszlifowania nadmiaru po wierceniu powstałego na wierzchniej stronie zjeżdżalni. W celu podłączenia niezbędny będzie półcalowy wąż oraz opaska zaciskowa do zabezpieczenia. Uwaga: Należy zwrócić uwagę, aby nasze falowane zjeżdżalnie 175 cm, 220 cm i 300 cm wyposażone były w przyłącze wody. Z tyłu zjeżdżalni znajduje się rura przyłączeniowa, która oznacza miejsce podłączenia wody. Wiertarkę należy prowadzić od dołu przez rurkę i w ten sposób rozpocząć nawiercanie otworu. Powstające w ten sposób krawędzie można usunąć nakładając końcówkę wiertła. Pozostałe wióry można ostrożnie zetrzeć delikatnym papierem ściernym. Wskazówka: podczas szlifowanie nie należy używać zbyt dużego nacisku, aby unkinąć postawania rys na zjeżdżalni. Następnie należy przykręcić półcalowy wąż do rurki przyłączeniowej i zamocować go przy pomocy opaski zaciskowej. I już można rozpocząć wodne zabawy!
Jakie podłoże potrzebne jest do placów zabaw Wickey?
Plac zabaw Wickey należy najlepiej zbudować na równej powierzchni. Powierzchnia trawiasta lub piaszczysta z odpowiednią ilością miejsca wokół są w tym celu adekwatne. W przypadku twardego podłoża zalecane jest wyłożenie mat chroniących w razie upadku.
Czy plac zabaw powinien być przymocowany do podłoża?
Nawet jeśli Twój plac zabaw zdaje się być stabilny i bezpieczny: aby zapewnić bezpieczeństwo Twoim dzieciom zalecamy, aby każdy plac zabaw zakotwiczyć do podłoża. Dzięki zakotwiczeniu jeszcze bardziej podniesiesz stabilność placu zabaw lub huśtawki! Wszystkie kotwy przykręcone są do słupków ścianki wspinaczkowej i w zależności od wybranego rodzaju kotwy - nie są widoczne z zewnątrz. Ogólnie zalecamy zakotwiczenie w podłożu każdego słupka placu zabaw prowadzącego do podłoża. Drabinki i ścianki wspinaczkowe należy także zamocować 2 kotwami. 

Wskazówka: nasze kotwy kątowe nadają się idealnie do każdego placu zabaw
Które kotwy najlepiej się nadają do montażu i czy są one dołączone do zamówienia?
Kotwy należy zamówić dodatkowo do Twojego placu zabaw. Oberzyj stronę internetową Twojego produktu: tam podajemy informacje dotyczące rodzaju i ilości kotw, które zalecamy do Twojego placu zabaw. finger-swipe Przenieś tabelę Kotew kątowych
Wickey SolidLock
Kotwa gruntowa
Wickey SimpleLock
Kotwa gruntowa
Wickey QuickLock
Belki kwadratowe oraz
drabinki pochyłe
check check check Słupki huśtawki check check times Słupki okrągłe times check check Seria Tiny/Flyer check check times Seria Smart/Prime check check times Luźna, piaszczysta ziemia
(zawsze zabetonować)
check check check Twarde podłoże kamieniste check check times Wskazówki do montażu Prosty montaż* Do zabetonowania Prosty montaż* Do zabetonowania Prosty montaż* Do wkręcenia lub
zabetonowania Stabilność Stabilnośc i bezpieczeństwo (Premium) Stabilnośc i bezpieczeństwo (Premium) Stabilnośc i bezpieczeństwo (Standard) *Zalecenie: Do zamocowania po wewnętrznej stronie, Kotwa niewidoczna z zewnątrz
Czy potrzebuję planu fundamentów, aby ustawić plac zabaw?
Plan fundamentów nie jest konieczny, ponieważ plac zabaw najpierw należy całkowicie zmontować, a następnie zabetonować w docelowym miejscu.Zobacz pytanie: "Jak zakłada się podstawowy szkielet i jak należy zabetonować kotwy?", aby uzyskać więcej informacji na temat budowy szkieletu.
View all
Augmented Reality
Co to jest rozszerzona rzeczywistość (AR)?
Aby ułatwić wyszukiwanie wymarzonego placu zabaw, oferujemy Państwu naszą funkcję rozszerzonej rzeczywistości. Rozszerzona rzeczywistość (w skrócie AR) to komputerowe postrzeganie rzeczywistości, które jest rozszerzone o elementy wirtualne. W przypadku funkcji AR oferowanej przez Wickey oznacza to, że dajemy użytkownikom możliwość zintegrowania naszych placów zabaw za pomocą smartfona w celu wiernego odwzorowania skali placu zabaw w ogrodzie przed dokonaniem zakupu. W ten sposób mogą Państwo z góry zdecydować, który plac zabaw najlepiej pasuje do Państwa ogrodu lub określić optymalną lokalizację.
Jak działa funkcja rozszerzonej rzeczywistości za pomocą mojego smartfona?
Wersja na smartfona: Kliknąć na link: "Pokaż w ogrodzie" Link znajduje się na odpowiedniej stronie produktu placu zabaw.
Funkcja rozszerzonej rzeczywistości otwiera się automatycznie na smartfonie. Proces ten może potrwać kilka sekund. Umieścić wybrany plac zabaw w swoim ogrodzie. W tym celu wystarczy poruszyć smartfonem w tę i z powrotem w wybranym miejscu. Ważne: potrzeba wystarczająco dużo miejsca, aby umieść plac zabaw w pełnym rozmiarze. Można według własnych preferencji przesuwać i/lub obracać plac zabaw.
Jak działa funkcja rozszerzonej rzeczywistości na komputerze?
Wersja na komputer: Kliknąć na link: "Pokaż w ogrodzie" Link znajduje się na odpowiedniej stronie produktu placu zabaw.
Zeskanować kod QR za pomocą aparatu w smartfonie. Umieścić wybrany plac zabaw w swoim ogrodzie. W tym celu wystarczy poruszyć smartfonem w tę i z powrotem w wybranym miejscu. Ważne: potrzeba wystarczająco dużo miejsca, aby umieść plac zabaw w pełnym rozmiarze. Można według własnych preferencji przesuwać i/lub obracać plac zabaw.
Które place zabaw można obejrzeć w ogrodzie za pomocą funkcji rozszerzonej rzeczywistości?
Wszystkie place zabaw z funkcją rozszerzonej rzeczywistości znajdują się tutaj.
Które smartfony obsługują funkcję rozszerzonej rzeczywistości?
Lista wszystkich kompatybilnych urządzeń znajduje się tutaj. Przykro nam, jeśli nie ma Państwa smartfona na liście. Nieustannie pracujemy nad poszerzeniem listy.
View all
Informacje o drewnie
Jakiego drewna używa firma Wickey?
Impregnowane drewno Wickey z sosny i świerku pochodzi z naturalnych i zrównoważonych upraw i zapewnia wyjątkową trwałość w zastosowaniu na zewnątrz. Nadaje naszym produktom solidne podstawy, które zapewniają wesołą i bezpieczną zabawę.
Czy pęknięcia, sęki i zielone przebarwienia w drewnie są normalne?
Drewno jest produktem naturalnym i żadne drzewo nie jest takie samo. Dlatego małe pęknięcia i sęki są całkowicie normalne. Zgodnie z normą DIN 4074 statyka drewna nie jest podatna na pęknięcia mniejsze niż jedna czwarta długości lub grubości belki - wręcz przeciwnie, pokazuje nawet, że drewno nadal pracuje!
Dlaczego drewno często zmienia swoją objętość?
W przypadku przechowywania w szczególnie wilgotnych lub suchych warunkach drewno może nieznacznie się rozciągnąć lub skurczyć. To jest nie tylko nieszkodliwe, ale też dobre, ponieważ drewno w taki dobry sposób reaguje na wpływ czynników atmosferycznych i środowiskowych.
Mój plac zabaw ma zielonkawe / białe plamy. Czy to jest pleśń?
Jeżeli produkt Wickey ma niewielkie białe lub zielonkawe przebarwienia, nie jest to powód do niepokoju. Może zdarzyć się, że sól z drewna lub środka impregnującego gromadzi się i wystąpi na powierzchni. Plamy te można zignorować. Jeśli jednak będą Tobie przeszkadzały, można w tych miejscach nieco zeszlifować.
Co to oznacza, że drewno jest impregnowane ciśnieniowo?
Nasze drewno zapewnia wieloletnią radość z zabawy i aby to móc zagwarantować, konserwujemy je. W tym celu impregnujemy je podczas procesu ciśnieniowego. W tym przypadku w drewno wtłaczane są pod wysokim ciśnieniem sole ochronne. Skutkuje to długotrwałą ochroną drewna przed insektami, grzybami, zgnilizną oraz przed skutkami stałego kontaktu z ziemią i wodą.
Moje drewno jest wilgotne, czy to normalne?
Generalnie wilgoć nie jest powodem do zmartwienia: z doświadczenia wynika, że może trochę potrwać, zanim wilgoć powstająca podczas procesu impregnowania całkowicie wyparuje z drewna. Ważne jest tylko, aby drewno rozpakować natychmiast po dostarczeniu i do momentu budowy przechowywać w suchym miejscu.
Czy plac zabaw należy lazurować i jaki rodzaj powłoki drewna jest odpowiedni?
Nie ma potrzeby dodatkowo lazurować lub lakierować naszego drewna. Dzięki odpornej na działanie wody impregnacji ciśnieniowej jest ono zabezpieczone w najlepszy sposób przed działaniem wody i pogody. Jeśli nadal chcesz szkliwa ochronnego, możesz oczywiście potraktować drewno specjalną trwałą farbą ochronną lub szkliwem, które jest certyfikowane zgodnie z DIN EN 71 część 3. Szkliwa te są nieszkodliwe dla dzieci i środowiska.
Czy drewno można malować lub lakierować?
Jeśli chcesz nieco odświeżyć lub zmienić swój plac zabaw, można to zrobić! Aby zachować gwarancję, należy zwrócić uwagę na następujące kwestie: Należy stosować wyłącznie powłoki ochronne otwierające pory drewna i środki chroniące trwałość drewna, które posiadają certyfikat zgodny z normą DIN EN 71 część 3. Farby te są nieszkodliwe dla Twojego dziecka i zostały sprawdzone pod kątem przydatności zastosowania dla dzieci.
Wskazówka: Przed malowaniem wyszlifuj drewno papierem ściernym. Na szorstkiej powierzchni farby nie tylko ma lepszsą przyczepność, ale dzięki temu usuniesz także zanieczyszczenia na drewnianej powierzchni.
W jaki sposób mogę zapobiegać zielonkawym plamom?
Ze względu na ciśnieniową impregnację naszego drewna i ciągłą pracę drewna może się zdarzyć, że w niektórych miejscach pojawią się ślady soli. Ślady te można po prostu zeszlifować albo po prostu zostawić, jeśli to nie przeszkadza.
Jak zapobiegnę kurczeniu i rozkurczaniu się drewna?
Jeśli drewno będzie wilgotne lub było długo przechowywane, może się zdarzyć, że zmieni się jego objętość. Aby tego uniknąć, należy je wysuszyć i nie przechowywać zbyt długo. Ponadto nie chcesz przecież, aby Twoje dzieci zbyt długo czekały na swój nowiutki plac zabaw Wickey, prawda?
View all
Jakość i gwarancja
Jak długi jest okres gwarancji na urządzenia do zabawy Wickey?
Ponieważ mamy pełne zaufanie do naszych produktów, udzielamy 10 lat gwarancji* na wszystkie elementy drewniane przy jednoczesnym zakupie naszych kotew. W pozostałych przypadkach obowiązuje gwarancja ustawowa.* W razie zakupu naszych kotew gwarancja obejmuje także wszystkie elementy drewniane. W pozostałych przypadkach obowiązuje 2-letnia gwarancja ustawowa. Więcej informacji na temat zakresu gwarancji oraz reklamacji z jej tytułu znajduje się w naszym oświadczeniu gwarancyjnym.
Kiedy zaczyna się okres gwarancji?
Okres gwarancji zaczyna się wraz z otrzymaniem towaru. Nasza gwarancja nie ogranicza ustawowych praw konsumentów (praw do rękojmi oraz prawa do odstąpienia od umowy).
Jakie przypadki nie są objęte gwarancją?
Przedmiotem gwarancji jest gwarancja trwałości wszystkich elementów drewnianych zakupionego produktu. Gwarancja obowiązuje tylko, jeśli przy zakupie produktu wraz z nim zakupiona zostanie także przynajmniej jedna z naszych kotew. W innym przypadku po upływie gwarancji ustawowej klient nie ma prawa do dalszej gwarancji na uszkodzone elementy drewniane. Gwarancja nie obowiązuje również w przypadku, gdy w której sam klient lub osoba trzecia spowoduje usterkę elementów drewnianych poprzez nieprawidłowy montaż, bądź jeśli usterka zostanie spowodowana przez uszkodzenia elementów drewnianych w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub przechowywania przez klienta lub osoby trzecie. Ponadto gwarancja nie obejmuje uszkodzeń w wyniku wandalizmu spowodowanego przez klienta lub osoby trzecie. Nie obejmuje również typowych właściwości drewna ani uszkodzeń spowodowanych przez warunki atmosferyczne.
View all

Ładuję...

Porównaj Produkty

chevron-right