Summer Sale! Oszczędź nawet do  35% – przedłużone do 03.07.2022 włącznie! Skorzystaj teraz

Ładuję...

Wysyłka i dostawa

Jak przebiega dostawa w Wickey?

Nasze urządzenia do zabawy dostarcza firma spedycyjna. Małe akcesoria i wyposażenie dodatkowe otrzymasz przesyłką kurierską.

Jaka firma spedycyjna lub kurierska dostarcza urządzenia do zabawy i akcesoria Wickey?

Współpracujemy z wieloma firmami spedycyjnymi, ponieważ realizujemy dostawy krajowych sklepów Wickey na terenie prawie calej europy. W zakresie dostawy małych paczek współpracujemy z różnymi firmami kurierskimi.

W jaki sposób lub w jakim opakowaniu dostarczane są urządzenia do zabawy Wickey?

Przede wszystkim bezpieczeństwo – to nasze motto jeśli chodzi o opakowania! Nasz towar dotrze do Ciebie w bezpiecznym, wytrzymałym i solidnym opakowaniu, w paczce lub w folii ochronnej na palecie. Większe paczki, na przykład place zabaw lub huśtawki, firma spedycyjna dostarczy Ci tak samo bezpiecznie „do krawężnika”, czyli jak najbliżej dostawca będzie w stanie rozładować towar.

Co powinienem wziąć pod uwagę i sprawdzić przy dostarczaniu mojej przesyłki?

Przed przyjęciem dostawy zawsze należy zwrócić uwagę, czy na paczce nie ma zewnętrznych uszkodzeń i ewentualnie odmówić przyjęcia, jeśli widoczne są znaczne uszkodzenia. Najpóźniej przed montażem powinieneś jeszcze raz dokładnie sprawdzić dostawę. Sprawdź kompletność dostawy na podstawie instrukcji montażu i zobacz, czy na belkach, deskach i poszczególnych elementach nie ma uszkodzeń.

Czy w przypadku zamówienia kilku artykułów Wickey całe zamówienie jest dostarczane razem?

Generalnie obowiązuje zasada: jedno zamówienie, jedna dostawa! Chyba że zrobili Państwo tak dużo zakupów, że po prostu nie mieści się wszystko w jednym opakowaniu. W zależności od sytuacji i ilości nasze łóżeczka dla dzieci i małe place zabaw są również wysyłane w kilku paczkach.

Czy kierowca firmy spedycyjnej pomoże mi wnieść urządzenie do zabawy na teren mojej posesji?

Towar jest dostarczany „do krawężnika”, a dalej musisz wziąć sprawy w swoje ręce.

Czy mogę zmienić termin dostawy w firmie spedycyjnej?

Jeśli potrzebujesz zmienić zapowiedzianą datę dostawy, wystarczy, że do nas zadzwonisz. Jednak, abyśmy mogli przekazać nowo ustaloną datę dostawy firmie spedycyjnej w odpowiednim czasie, prosimy o poinformowanie nas co najmniej 3 dni przed pierwotnie uzgodnioną datą dostawy.

Co się stanie, jeśli w dniu dostawy nie będzie mnie w domu?

Prosimy o unikanie takiej sytuacji, gdyż w takim przypadku czas realizacji zamówienia może znacznie się wydłużyć. Jeśli nie możesz dochować ustalonego terminu dostawy: W takim przypadku firma spedycyjna skontaktuje się z nami, a my skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić nowy termin.

Czy w firmie spedycyjnej można krótkoterminowo zmienić czas dostawy?

Czy w firmie spedycyjnej można krótkoterminowo zmienić czas dostawy? Jeśli potrzebujesz zmienić zapowiedzianą datę dostawy, wystarczy, że do nas zadzwonisz pod numer +48 (0)22 2922 238. Jednak transport może się wiązać z kosztami magazynowania i kosztami dodatkowymi, które zależnie od sytuacji i z zastrzeżeniem mogą zostać na ciebie nałożone. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta.

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone do paczkomatu?

Niestety jest to niemożliwe. Ale oczywiście możesz podać adres dostawy do zaufanej osoby, która przyjmie towar za Ciebie.

Czy Wickey oferuje dostawę ekspresową?

Niestety jest to niemożliwe ze względów organizacyjnych. Niemniej jednak staramy się dostarczać zamówione towary najszybciej, jak to możliwe.

Czy mogę podać preferowany termin dostawy?

Możesz uzgodnić dzień dostawy z firmą spedycyjną. Jednak dokładny termin dostawy należy podać nie później niż 3 dni po skontaktowaniu się z firmą spedycyjną. W przeciwnym razie mogą zostać naliczone koszty magazynowania i dodatkowe koszty, które musisz ponieść z zastrzeżeniem i w zależności od sytuacji.

Czy Wickey dostarcza towary także za granicę?

Oczywiście - oferujemy nasze place zabaw w różnych krajach europejskich. Należy jednak pamiętać, że dostawa do Państwa kraju / lokalizacji może być dokonana tylko poprzez zamówienie we właściwym dla danego kraju sklepie Wickey. Jeśli znajdą Państwo swój kraj na liście naszych sklepów, nic nie stoi na przeszkodzie w dostawie. Więcej informacji na temat obszarów dostawy tego sklepu można znaleźć tutaj: Zamawianie i wysyłka.

Czy są dopłaty za dostawy na wyspy?

Mieszkanie w urlopowym raju musi mieć jakieś minusy: tak, w tym przypadku obowiązują dopłaty. Sprawdź w naszym sklepie, jakie dopłaty obowiązują dla Twojego kraju/wyspy.

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jak tylko twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz potwierdzenie wysyłki. Aby uzyskać więcej informacji na temat statusu dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Jaki jest mniej więcej czas dostawy?

Średni czas dostawy artykułu znajdziesz na stronie z danym produktem.

Czy czas dostawy będzie dłuższy, jeśli zamówię kilka artykułów?

Jeśli zamawiasz więcej produktów z różnym czasem dostawy, możesz przyjać najdłuższy z nich jako termin dostawy. Zwróć uwagę, że dostawa może się składać z większej ilości paczek.