• 10 lat gwarancji¹
  • Darmowa wysyłka od 250 zł
  • Ponad 1 milion zadowolonych klientów
  • Elastyczne opcje płatności

Wysyłka i dostawa

minus-circle plus-circle Jak przebiega dostawa w Wickey?

Nasze urządzenia do zabawy dostarcza firma spedycyjna. Małe akcesoria i wyposażenie dodatkowe otrzymasz przesyłką kurierską.

minus-circle plus-circle Jaka firma spedycyjna lub kurierska dostarcza urządzenia do zabawy i akcesoria Wickey?

Współpracujemy z wieloma firmami spedycyjnymi, ponieważ realizujemy dostawy krajowych sklepów Wickey na terenie prawie calej europy. W zakresie dostawy małych paczek współpracujemy z różnymi firmami kurierskimi.

minus-circle plus-circle W jaki sposób lub w jakim opakowaniu dostarczane są urządzenia do zabawy Wickey?

Przede wszystkim bezpieczeństwo – to nasze motto jeśli chodzi o opakowania! Nasz towar dotrze do Ciebie w bezpiecznym, wytrzymałym i solidnym opakowaniu, w paczce lub w folii ochronnej na palecie. Większe paczki, na przykład place zabaw lub huśtawki, firma spedycyjna dostarczy Ci tak samo bezpiecznie „do krawężnika”, czyli jak najbliżej dostawca będzie w stanie rozładować towar.

minus-circle plus-circle Co powinienem wziąć pod uwagę i sprawdzić przy dostarczaniu mojej przesyłki?

Przed przyjęciem dostawy zawsze należy zwrócić uwagę, czy na paczce nie ma zewnętrznych uszkodzeń i ewentualnie odmówić przyjęcia, jeśli widoczne są znaczne uszkodzenia. Najpóźniej przed montażem powinieneś jeszcze raz dokładnie sprawdzić dostawę. Sprawdź kompletność dostawy na podstawie instrukcji montażu i zobacz, czy na belkach, deskach i poszczególnych elementach nie ma uszkodzeń.

minus-circle plus-circle Czy w przypadku zamówienia kilku artykułów Wickey całe zamówienie jest dostarczane razem?

Generalnie obowiązuje zasada: jedno zamówienie, jedna dostawa! Chyba że zrobili Państwo tak dużo zakupów, że po prostu nie mieści się wszystko w jednym opakowaniu. W zależności od sytuacji i ilości nasze łóżeczka dla dzieci i małe place zabaw są również wysyłane w kilku paczkach.

minus-circle plus-circle Czy kierowca firmy spedycyjnej pomoże mi wnieść urządzenie do zabawy na teren mojej posesji?

Towar jest dostarczany „do krawężnika”, a dalej musisz wziąć sprawy w swoje ręce.

minus-circle plus-circle Czy mogę zmienić termin dostawy w firmie spedycyjnej?

Jeśli potrzebujesz zmienić zapowiedzianą datę dostawy, wystarczy, że do nas zadzwonisz. Jednak, abyśmy mogli przekazać nowo ustaloną datę dostawy firmie spedycyjnej w odpowiednim czasie, prosimy o poinformowanie nas co najmniej 3 dni przed pierwotnie uzgodnioną datą dostawy.

minus-circle plus-circle Co się stanie, jeśli w dniu dostawy nie będzie mnie w domu?

Prosimy o unikanie takiej sytuacji, gdyż w takim przypadku czas realizacji zamówienia może znacznie się wydłużyć. Jeśli nie możesz dochować ustalonego terminu dostawy: W takim przypadku firma spedycyjna skontaktuje się z nami, a my skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić nowy termin.

minus-circle plus-circle Czy w firmie spedycyjnej można krótkoterminowo zmienić czas dostawy?

Czy w firmie spedycyjnej można krótkoterminowo zmienić czas dostawy? Jeśli potrzebujesz zmienić zapowiedzianą datę dostawy, wystarczy, że do nas zadzwonisz pod numer +48 (0)22 2922 238. Jednak transport może się wiązać z kosztami magazynowania i kosztami dodatkowymi, które zależnie od sytuacji i z zastrzeżeniem mogą zostać na ciebie nałożone. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta.

minus-circle plus-circle Czy moje zamówienie może zostać dostarczone do paczkomatu?

Niestety jest to niemożliwe. Ale oczywiście możesz podać adres dostawy do zaufanej osoby, która przyjmie towar za Ciebie.

minus-circle plus-circle Czy Wickey oferuje dostawę ekspresową?

Niestety jest to niemożliwe ze względów organizacyjnych. Niemniej jednak staramy się dostarczać zamówione towary najszybciej, jak to możliwe.

minus-circle plus-circle Czy mogę podać preferowany termin dostawy?

Możesz uzgodnić dzień dostawy z firmą spedycyjną. Jednak dokładny termin dostawy należy podać nie później niż 3 dni po skontaktowaniu się z firmą spedycyjną. W przeciwnym razie mogą zostać naliczone koszty magazynowania i dodatkowe koszty, które musisz ponieść z zastrzeżeniem i w zależności od sytuacji.

minus-circle plus-circle Czy Wickey dostarcza towary także za granicę?

Oczywiście - oferujemy nasze place zabaw w różnych krajach europejskich. Należy jednak pamiętać, że dostawa do Państwa kraju / lokalizacji może być dokonana tylko poprzez zamówienie we właściwym dla danego kraju sklepie Wickey. Jeśli znajdą Państwo swój kraj na liście naszych sklepów, nic nie stoi na przeszkodzie w dostawie. Więcej informacji na temat obszarów dostawy tego sklepu można znaleźć tutaj: Zamawianie i wysyłka.

minus-circle plus-circle Czy są dopłaty za dostawy na wyspy?

Mieszkanie w urlopowym raju musi mieć jakieś minusy: tak, w tym przypadku obowiązują dopłaty. Sprawdź w naszym sklepie, jakie dopłaty obowiązują dla Twojego kraju/wyspy.

minus-circle plus-circle Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jak tylko twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz potwierdzenie wysyłki. Aby uzyskać więcej informacji na temat statusu dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

minus-circle plus-circle Jaki jest mniej więcej czas dostawy?

Średni czas dostawy artykułu znajdziesz na stronie z danym produktem.

minus-circle plus-circle Czy czas dostawy będzie dłuższy, jeśli zamówię kilka artykułów?

Jeśli zamawiasz więcej produktów z różnym czasem dostawy, możesz przyjać najdłuższy z nich jako termin dostawy. Zwróć uwagę, że dostawa może się składać z większej ilości paczek.

Ładuję...

Porównaj Produkty

chevron-right