Zwroty
Jeśli zwracane artykuły są artykułami spedycyjnymi, uzgadniamy z Państwem termin odbioru dla spedytora i przejmujemy całość kosztów zwrotu.
Przy mniejszch artykułach, prosimy Cię o ich zwrot droga pocztowa.
Wskazówka: wybierz firmę kurierską która była odpowiedzialna za dostarczenie towaru. Najczęściej cena przesyłki jest w takim przypadku najkorzystniejsza.
Dla szybszego i bezproblemowego przebiegu zwrotu, polecamy użycie naszego formularzu zwrotów. Nie jest to jednak obowiązkowe.
Nie istneje żaden podstawowy termin na składanie reklamacji. Na nasze elementy drewniane otrzymujesz 10-letnią gwarancję, a na akcesoria 2 lata. Niezależnie od tego obowiązują przepisy ustawowe. Dalsze informacje można znaleźć także w naszym pouczeniu o prawie do odstapieniu od umowy.
Jeżeli już w momencie dostawy zauważysz szkodę transportową, poproś kuriera, aby zaznaczył to na liście przewozowej. Niestety nie da się wyeliminować szkód transportowych i wspólnie z Tobą znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Najlepiej najpierw zapoznaj się na podstawie instrukcji budowy z kompletnością przesyłki i uszkodzeniami elementów konstrukcji i zrób ich zdjęcia. Następnie skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego i prześlij do nas uszkodzone elementy i ich zdjęcia. Skontaktujemy się z Tobą możliwie najszybciej z odpowiednim rozwiązaniem.
Wymiana artykułu również odbywa się za pośrednictwem formularzu zwrotów. Wpisz swój adres e-mail i numer zamówienia i postępuj zgodnie z informacjami umieszczonymi na kolejnych stronach. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby omówić dalsze postępowanie.
Zwrot pieniędzy jest uzależniony od wybranej formy płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przelewem, prześlij nam dane Twojego konta, żebyśmy mogli dokonać zwrotu płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przez PayPal, kartą kredytową lub Amazon, dane Twojej płatności sa już zachowane i nie potrzebujemy dodatkowych informacji, aby dokonać zwrotu Twojej płatności. Prosimy zwrócić uwagę na to, że zwrot środków może trwać do 14 dni.
Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, oczywiście otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której potwierdzimy przyjęcie Twojej przesyłki zwrotnej.
Niestety ze względów logistycznych nie możemy zaoferować możliwości wyboru firmy spedycyjnej. Nie jesteśmy również w stanie przekazać informacji od firmy spedycyjnej, ponieważ w celu wykonania dostawy często współpracuje ona z podwykonawcami.
Prosimy najpierw przyjąć towar i nie odmawiać przyjęcia przesyłki. Należy poprosić dostawcę / kierowcę o zaznaczenie wszelkich uszkodzeń transportowych na liście przewozowej, a następnie niezwłocznie skontaktować się z nami, abyśmy mogli bezpłatnie wysłać Państwu towar zastępczy i znaleźć satysfakcjonujące dla Ciebie rozwiązanie.